Külföldi Linkkatalógusok

Szerencsére mai napig elmondhatjuk, a Google algoritmusának változásai ellenére, hogy még a weben jelen lévő weboldalak rangsorolása még mindig a rájuk mutató linkek alapján történik. A SEO sikere azonban abban rejlik, hogy honnan szerezzük a szóban forgó visszamutató (back) linkeket. Ha a külföldi piacot szeretnénk megcélozni, mivel a piac óriási és ezzel párhuzamosan a verseny is hasonló méreteket ölt egy-egy siker kulcsszóra, fontos olyan külföldi linkkatalógust használni, aminek értékei vannak!

Melyek ezek az értékek?

Linkkatalógussal kapcsolatban elsőrendű értéknek tekintjük hosszú idő óta a PageRank-et, a szám 1-10 skálán méri a weboldal értékét a Google „szemében”, talán ez nem tűnik túl tudományos megfogalmazásnak, viszont valóban a hyperlink-hálózatban betöltött szerep alapján adja a kereső a weboldalaknak a PageRank értéket. Ezért támaszkodunk a külföldi linkkatalógusok kiválasztásánál is a PR értékre.

Természetesen e mellett még számos egyéb olyan értéket figyelembe veszünk, ami hozzájárul ahhoz, hogy az Ön weboldalára csak minőségi külföldi linkkatalógusokból mutassanak linkek. Hisz ennek egyenes arányú jövedéke a siker, ami abban nyilvánul meg, hogy az Ön weboldala is az élmezőnybe kerül.

Fontos megemlíteni, ahhoz, hogy a külföldi linkkatalógusokból mutató linkek hatásosak legyenek, a weboldalnak is meg kell felelnie azon követelményeknek, amit a Google szabályzata előír, és ami ahhoz szükséges, hogy a linképítés előre vigye az oldalt a találati listán.